Gerosios patirties renginys „Virtualūs vertinimo/įsivertinimo įrankiai”

Gruodžio 9 d. rajono anglų kalbos mokytojų metodinio būrelio pirmininkė Rasa Rimidytė – Liekienė su kolegomis dalinosi gerąja patirtimi apie virtualius vertinimo ir įsivertinimo įrankius, naudojamus pamokose. Mokytoja minėjo, kad dažniausiai naudojasi Moodle virtualia mokymosi aplinka. Šioje aplinkoje sukurtais testai labai patogu naudotis, nes ji apsaugo nuo nusirašinėjimo, vienu metu pateikiama viena užduotis, galima nustatyti žemiausią įvertį. Mokiniai turi galimybę įsivertinti patys. Testą mokinys gali atlikti kelis kartus, taip jis mato savo paties progresą.

Be Moodle, mokytoja dar naudoja Liveworksheets, Kahoot programėles. Pastaroji programėlė tinka žodynui pasitikrinti, galima naudotis kitų sukurtais testais, galima sukurti savo.

Virtualių vertinimo ir įsivertinimo įrankių kūrimas turi daug privalumų: apsaugo nuo nereikalingų dokumentų kaupimo, taip pat  patogu tikrinti ar pasitikrinti. Mokiniai neatvykę į pamokas, gali testą atlikti namuose.