Lipdytinės keramikos galimybės darbe su specialiųjų poreikių mokiniais

Šiuolaikinis ugdymas suvokiamas kaip procesas, kuriame integruojama kūryba, jos praktinis įgyvendinimas, formuojami įgūdžiai, gebėjimai, vertybės, supratimas. Toks požiūris padeda ugdyti smalsią, mąstančią, kūrybingą, iniciatyvią ir atsakingą asmenybę.

Kelmės rajono ugdymo įstaigų socialiniai pedagogai, siekdami įgyvendinti šį tikslą, prisiliesdami prie jaunosios kartos ugdymo, nuolat ieško naujų formų ir metodų. Todėl šiandien jie rinkosi į Kelmės kultūros centrą, kur dalyvavo edukacijoje ,,Lipdytinės keramikos galimybės“. 

Socialiniai pedagogai užsiėmimo pradžioje sužinojo keramikos atsiradimo istoriją, kuri nukėlė į priešistorę. Išgirdo pasakojimą apie molio kilmę, jo rūšis. Dirbtuvėse mokėsi molį formuoti: kočioti, pjaustyti, sulipdyti atskiras detales, dekoruoti.

O svarbiausia kiekvienas dalyvis išbandė molio plastiką ir sukūrė savo molinuką – angelą.

Kelmės rajono ugdymo įstaigų socialinių pedagogų metodinio būrelio pirmininkė

Dalia Orlakienė