MOKOSI IR UGDYMO ĮSTAIGŲ DIREKTORIŲ PAVADUOTOJAI

Šių metų vasario mėnesįnuotoliniu būdu prasidėjusi Švietimo pagalbos tarnybos direktoriaus pavaduotojos D. Razminienės parengta ilgalaikė programa „Pasidalytoji lyderystė pokyčių kontekste. Vadovo vaidmuo“ gruodžio 5 d. baigėsi mini stažuote  –  „Mokinio asmeninės brandos siekis: ugdymo turinio atnaujinimo klausimai ir atsakymai“ Kauno rajone. Ugdymo įstaigų vadovų pavaduotojai aplankė Kauno rajono Raudondvario Anelės ir Augustino Kriauzų pradinę mokyklą ir Vytauto Didžiojo universiteto Ugnės Karvelis gimnaziją.

Gimnazijos administracijos komanda: direktorius Rolandas Kučiauskas, pavaduotojos J. Pinkuvienė, J. Lubienė, A. Dambrauskienė ir V. Bruzgaitė  –  pristatė  įstaigos siekius „Strategija AUGU. Kas? Kodėl? Kam?“. Mokykla veikia kaip viešoji įstaiga, ugdanti virš tūkstančio moksleivių, kurie turi tikrai  neeilines galimybes mokytis ir užsienyje, ir VDU pasirengimo studijose (UKG). Gimnazija vien šiais metais vykdė 18 tarptautinės partnerystės projektų, kuriuose dalyvavo net 39 mokytojai ir 42 mokiniai. Visi mokytojai aprūpinti nešiojamais kompiuteriais, o klasės ir laboratorijos – reikalinga naujausia įranga ir priemonėmis.

Kalbant apie moksleivių gebėjimus  pristatysiu tik VDU UKG gimnazisto Beno Kubiliaus kūrinį – Žinių mainų platformą, kurios pagalba mokinys moko mokinį.  Sakoma, kad greičiausiai tobulėjame mokydami kitus, tad būtent šioje platformoje gali ir klausti, ir padėti kitiems ir už tai gauti socialinių valandų.

Ir, kaip sakė gimnazijos direktorius R. Kučiauskas, „Svarbiausia yra vaikas, jo potencialas, jo idėjos ir kūrybiškumas. O mes esame tik tam, kad padėtume jam tai įgyvendinti“.

Raudondvario Anelės ir Augustino Kriauzų pradinė mokykla mus pasitiko ramybe, nuoširdumu ir jaukumu: Meno skyriaus mokinių pasveikinimu. Tai – šiuolaikiška, saugi, atvira pradinė mokykla, atliepianti kiekvieno mokinio ugdymosi poreikius ir sudaranti galimybes kiekvienam asmeniui ugdytis, realizuoti savo galias ir gebėjimus, gauti reikiamą pagalbą ir patirti mokymosi sėkmę.

Direktorė  Daiva.Misonienė ir direktoriaus pavaduotoja ugdymui Rūta Žičkevičienė pristatė pranešimą “Kaip sėkmingai pasiruošti pradinio ugdymo turinio atnaujinimui?”, po kurio kilo daug klausimų ir diskusijų. Mokykla dalyvavo pilotiniame UTA mokyklų tinklo tyrime, turėjo išorės vertinimą todėl galėjo praktiškai pasidalinti mintimis ir idėjomis, kaip įgyvendinti atnaujintą turinį. O logopedė Loreta Baltrušaitytė pristatė pranešimą “Švietimo pagalba atnaujinto ugdymo turinio kontekste”.

Mokykla, kuri yra dabar, įkurta tik 2018 metais. Ugdoma virš 300 mokinių. Veikia  Garliavos meno mokyklos Raudondvario filialas, visos dienos mokykla. Moksleiviai maitinasi švediško stalo principu, kas leidžia jau nuo mažų dienų moksleivius mokyti tvarumo ir taupymo.

Besibaigiant susitikimui dar „susibėgta“ kavos puodeliui, kur netilo kalbos apie mokinius, apie UTA ir įtraukųjį ugdymą.

Mini stažuotė „Mokinio asmeninės brandos siekis: ugdymo turinio atnaujinimo klausimai ir atsakymai“ Kauno rajone baigėsi besigrožint Raudondvario dvaro papuošta egle.

Direktorių pavaduotojai dėkoja švietimo pagalbos tarnybos direktorei Laurai Šumskienei už suteiktą galimybę aplankyti Kauno rajono mokyklas, o savivaldybės administracijai – už skirtą transportą.                                                                                        Direktoriaus pavaduotoja D. Razminienė