Patirties mainų nuotolinė metodinė diena „Žaidimai moko“

2022 m. vasario 15 dieną vyko ilgalaikės programos „Kolegialus bendradarbiavimas, kaip ugdymo kokybės stiprinimo galimybė“ I modulio patirties mainų nuotolinė metodinė diena „Žaidimai moko“, kurioje dalyvavo 205 respublikos ankstyvojo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojai, ikimokyklinio ugdymo įstaigų švietimo pagalbos specialistai.

Renginio pradžioje sveikinimo žodį tarė programos „Žaidimai moko“ autorė Gilija Gajauskienė, Kelmės „Kūlverstuko“ lopšelio-darželio specialioji pedagogė ir logopedė metodininkė.

Pranešimus pristatė: „Kaip sujungti pasakas ir STEAM ugdymą? Iššūkis pedagogams ir vaikams“ Laura Bajoriūnė, socialinė pedagogė ekspertė, Mireta Visockienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė. Šiaulių lopšelis-darželis „Pasaka“. „Darbo tęstinumas namuose, įtraukiant tėvus į projektinę veiklą“. Eglė Žičkuvienė, logopedė ekspertė. Kauno lopšelis-darželis „Rasytė“. „Mažųjų maži stebuklai“. Rima Atraškevičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė, Jurgita Balčiūnaitė-Čėsnienė, logopedė metodininkė. Šiaulių lopšelis-darželis „Žiogelis“. „Dvimečių vaikų aplinkos pažinimas“ Ieva Juozapavičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja. Klaipėdos lopšelis-darželis „Pagrandukas“. „Žaidimai ankstyvajame amžiuje“. Aušra Šutinienė, vyresniojiikimokyklinio ugdymo mokytoja. Kauno sanatorinis lopšelis-darželis „Pienė“. „Žaisk. Patirk. Sužinok“. Jūratė Bimbienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė, Reda Mačiūnė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė. Kelmės lopšelis-darželis „Ąžuoliukas“. „Žiemos spalvos ir skoniai“. Daina Dobrovolskienė, vyresnioji  ikimokyklinio ugdymo mokytoja, Aistė Aleknavičiūtė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja. Vilniaus Santariškių lopšelis-darželis. „Mažųjų žaidybinė patirtis“ Inga Zelionkienė, Inga Abduveleva, Edita Lasienė. Panevėžio lopšelis-darželis „Žibutė“.

Renginio pabaigoje programos „Žaidimai moko“ autorė Gilija Gajauskienė pristatė priemonę vaikų atminčiai, dėmesiui, kalbai ir orientavimuisi erdvėje lavinti.