Įvertinimo tikslas – nustatyti švietimo pagalbos ir paslaugų reikmes, rekomenduoti ugdymo programą, specialiąsias mokymo ir techninės pagalbos priemones, ugdymosi aplinkos pritaikymo būdus, siekiant sudaryti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui (vaikui) optimalias ugdymosi sąlygas.
Dėl pedagoginio psichologinio vaiko gebėjimų įvertinimo į Švietimo pagalbos tarnybą gali kreiptis:
- Mokykla;
- tėvai (globėjai, rūpintojai);
- pilnametis mokinys.
Teikiami šie dokumentai:
- Prašymas. (forma pildymui)
- Pirminio ugdymosi poreikių vertinimo forma (1 priedas).
- Komisijos posėdžio išrašas apie Pirminį ugdymosi poreikių vertinimą ar neatliktą vertinimą (kai kreipiasi tėvai (globėjai, rūpintojai), pilnametis mokinys, neturėdami Pirminio ugdymosi poreikių vertinimo formos);
- Mokinio individualaus ugdymo planą, mokinio rašto darbus, piešinius;
- Pagal poreikį Tarnybos prašomą papildomą informaciją.
Pastaba! Su mokinių pedagoginio psichologinio įvertinimo rezultatais yra supažindinami tėvai, pedagogai (jeigu kreipiasi ugdymo įstaiga), teikiamos rekomendacijos dėl tolesnio vaiko ugdymo. Į pedagoginį psichologinį įvertinimą vaikus lydi tėvai (globėjai, rūpintojai), mokytojai.
Būtina išankstinė registracija telefonu +370427 61184, arba adresu Vytauto Didžiojo g. 110, Kelmė
Mokykloje pildomi dokumentai ir jų formos:
- Individualus pagalbos planas vaikui, kuriam diagnozuotas autizmas (FORMA);
- Individualus specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP) turinčio mokinio ugdymo ir pagalbos, planas (FORMA);
- Pagalbos planas vaikui (ikimokyklinis) (FORMA);
- Pagalbos planas vaikui (logopedo pagalba) (FORMA);
- Mokytojo klausimynas 4 metų vaiko ugdymosi pasiekimams vertinti (FORMA);
- Mokytojo klausimynas 5 metų vaiko ugdymosi pasiekimams vertinti (FORMA);