Gegužės 27 d. vyko tarprajoninė metodinė diena, skirta dorinio ugdymo stiprybių iš regionų aptarimui. Renginys subūrė įvairių mokyklų mokytojus, dalinantis savo patirtimi ir metodais, kurie padeda ugdyti mokinių dorovinius įgūdžius. Jame dalyvavo 17 mokytojų iš įvairių rajonų.
Etikos mokytoja metodininkė Daiva Daujotienė iš Kuršėnų Daugėlių progimnazijos ir Ramutė Zorienė, Kuršėnų S. Anglickio progimnazijos etikos mokytoja metodininkė dalijosi savo įžvalgomis apie sėkmingą etikos mokymą. Jos pateikė naujus būdus, kaip mokyti etiką, kad mokiniai būtų labiau įtraukti ir motyvuoti. Loreta Račkauskienė, Kelmės rajono Užvenčio Šatrijos Raganos gimnazijos Vaiguvos Vlado Šimkaus skyriaus tikybos ir etikos mokytoja metodininkė pristatė „Prospera akademiją“. Ji pateikė įvairius metodų pavyzdžius, kurie gali būti pritaikyti mokyklose, siekiant pagerinti dorinio ugdymo kokybę. Regina Vaičiulienė, Kelmės rajono Tytuvėnų gimnazijos, Kelmės „Kražantės“ progimnazijos Elvyravos skyriaus tikybos mokytoja metodininkė, aptarė aktyvaus mokymo metodus. Ji pabrėžė, kaip svarbu įtraukti mokinius į mokymo procesą, kad būtų pasiekti geresni rezultatai. Jos pranešimas įkvėpė mokytojus ieškoti naujų būdų, kaip padaryti mokymą patrauklesnį. Vilma Vipartienė, Kelmės Jono Graičiūno gimnazijos, Kelmės „Aukuro“ pagrindinės mokyklos etikos mokytoja metodininkė pristatė 5 pamokų programą „Savimi pasitikintis AŠ“, skirtą 5-8 klasėms. Programa siekia ugdyti mokinių savivertę ir pasitikėjimą savimi, kas yra svarbus dorinio ugdymo aspektas. Jurgita Seselskienė, Kelmės „Kražantės“ progimnazijos tikybos veresnioji mokytoja, Daiva Adomaitienė, Kelmės „Aukuro“ pagrindinės mokyklos, Kelmės „Kražantės“ progimnazijos Liolių skyriaus tikybos mokytoja metodininkė pristatė projektą „Vertybių sodas“, kuris skirtas vertybinių nuostatų formavimui. Projektas apima veiklas, kurios padeda mokiniams suvokti ir vertinti svarbiausias dorovines vertybes. Marina Aukščionienė iš Plungės akademiko Adolfo Jucio progimnazijos kalbėjo apie veidrodinius neuronus ir jų svarbą dorovėje. Ji pabrėžė, kaip šie neuronai prisideda prie mūsų gebėjimo suprasti ir empatiškai reaguoti į kitus, kas yra esminis gerumo pagrindas.
Ši metodinė diena tapo puikia platforma mokytojams dalintis patirtimi ir skatinti dorinio ugdymo tobulinimą regionuose.